Skaitmeninis marketingas (Nuotolinės Magistro studijos) - Paraiška iki 31/07/2023!


  • Programa derina griežtus ir naujausius mokymo metodus su lanksčiu ir individualizuotu mokymo keliu.
  • Projektų ir tyrimų pagrindu grįsti kursai skatina studentus iššūkio metu taikyti pažangias marketingo žinias.
  • Didelis dėmesys skiriamas bendradarbiavimui ir komandiniam mokymuisi, įvairiapusiškai ir tarptautiškai studentų ir dėstytojų kilmė, stiprūs marketingo srities specialistų indėliai užtikrina daugialypę mokymosi patirtį.
  • Luiss universiteto "On-live" mokymosi metodas užtikrina lankstumą ir prisitaikymą prie asmeninių tvarkaraščių.
  • Pažangūs EdTech sprendimai, tokie kaip AI pagrįsti įrankiai, toliau padidina individualizuotą mokymąsi ir pažangos stebėjimą.
  • Galiausiai, studentai turės galimybę patirti marketingo pasaulį per virtualias praktikas.

Studijų planas 2023-2024 m. įgyjami gebėjimai:

  • Šiuolaikinio marketingo pagrindai.
  • Kokybiniai metodai valdyme.
  • Kiekybiniai metodai valdyme.
  • Individualus sprendimų priėmimas ir elgesio strategija.
  • Prekės ženklo valdymas.
  • Marketingo teisė ir privatumas.
  • Baigiamasis darbas.

2024-2025 m. įgyjami gebėjimai:

  • Integruota marketingo komunikacija.
  • Dizaino mąstymas ir inovacijų valdymas.
  • Tvarumas marketinge.
  • Marketingo našumo ir verslo KPI.
  • Pasirenkami kursai.

Sužinokite apie visą aplikavimo procesą ir galimas stipendijas!