Skaitmeninis marketingas (Nuotolinės Magistro studijos) - Paraiška iki 31/07/2023!
- Programa derina griežtus ir naujausius mokymo metodus su lanksčiu ir individualizuotu mokymo keliu.
- Projektų ir tyrimų pagrindu grįsti kursai skatina studentus iššūkio metu taikyti pažangias marketingo žinias.
- Didelis dėmesys skiriamas bendradarbiavimui ir komandiniam mokymuisi, įvairiapusiškai ir tarptautiškai studentų ir dėstytojų kilmė, stiprūs marketingo srities specialistų indėliai užtikrina daugialypę mokymosi patirtį.
- Luiss universiteto "On-live" mokymosi metodas užtikrina lankstumą ir prisitaikymą prie asmeninių tvarkaraščių.
- Pažangūs EdTech sprendimai, tokie kaip AI pagrįsti įrankiai, toliau padidina individualizuotą mokymąsi ir pažangos stebėjimą.
- Galiausiai, studentai turės galimybę patirti marketingo pasaulį per virtualias praktikas.
Studijų planas 2023-2024 m. įgyjami gebėjimai:
- Šiuolaikinio marketingo pagrindai.
- Kokybiniai metodai valdyme.
- Kiekybiniai metodai valdyme.
- Individualus sprendimų priėmimas ir elgesio strategija.
- Prekės ženklo valdymas.
- Marketingo teisė ir privatumas.
- Baigiamasis darbas.
2024-2025 m. įgyjami gebėjimai:
- Integruota marketingo komunikacija.
- Dizaino mąstymas ir inovacijų valdymas.
- Tvarumas marketinge.
- Marketingo našumo ir verslo KPI.
- Pasirenkami kursai.